sobota, 5 lipca 2014

cytaty 2014 opisy na gg opisy pod zdjęcia blogspot

Wystarczyło mi zwykłe 'siema' w szkole. Do końca lekcji, to 'siema' miało dla mnie wielkie znaczenie, wiem że to mało, ale cieszyło. Ale teraz, nawet tego nie ma.



wybacz mi proszę wszystko to, za co nie potrafię Cię przeprosić..





W XXI. wieku jest pełno fałszywych przyjaciółek, które tylko czekają, aż podwinie Ci się noga by zmieszać Cię z błotem.



Zazdrosnych koleżanek, które sępią nad Twoim związkiem z nadzieją, że on cię rzuci.
Dziwek, które by dostać się do wymarzonego towarzystwa dają dupy.




Kobieta intryguje mężczyznę w takim stopniu, w jakim on czuje, że nie ma jej na 100% w garści.

Untitled - image #1889604 by marky on Favim.com


Po raz pierwszy rzeczywistość wydawała jej się lepsza niż sny, z których dawniej nie chciała się budzić.






“Wyobraźnia jest ważniejsza niż wiedza.”


 goingtoheell.tumblr.com


"Życie? po to jest, żeby je przeżyć
Trzeba komuś zaufać,
W coś wreszcie uwierzyć "






“Bo jego niebo znajdowało się tam gdzie ona.”

la chérie | via Tumblr

“Wstyd mi za ciebie. Nis­ko upadłeś. Tańczysz, jak ci zag­rają. A kiedy mówią skacz, py­tasz, jak wysoko.”




“Nikt nie wydaje się bardziej obcy niż ktoś, kogo się kiedyś kochało”

 ❤️ | via Tumblr

“Do kłótni i awantur była przyzwyczajona. Metoda na przetrwanie była jedna. Działać po swojemu i nie zwracać uwagi na to, co dzieje się wokół.”









“Oddychaliśmy jednym powietrzem, a dziś nie możemy ze sobą rozmawiać nawet o pogodzie”

Tumblr


“Miałem zamiar podejść do ciebie i zapytać, czy masz wolny wieczór, ale uświadomiłem sobie, że wieczór to za mało, więc chciałbym zapytać od razu, czy masz dla mnie wolne całe swoje życie.”





“Mamy po kilkanaście lat, cholera to jest dopiero początek naszego życia, powinniśmy wstawać każdego ranka z uśmiechem na ustach, bo każdy ranek to nowy początek. Nawet widząc deszcz i mgłę za oknem. A my zakrywamy kołdrą głowę i najchętniej nie wychodzilibyśmy z łóżka.”


Be classy💃

“Wydaje mi się, że to, ile sam znaczysz, zależy od spraw, które coś znaczą dla ciebie. Masz taką wartość, jak to, co jest dla ciebie ważne.”





“Czy to nie zadziwiające, jak bardzo można cierpieć, kiedy wszystko jest właściwie w porządku?”

It's Just a Bunch of Random Stuff

“Bo za bardzo mi zależało. Od początku. Od momentu, kiedy zaczęliśmy na siebie patrzeć.”





“Czas nas pozmieniał.
Więcej kłótni,
Mniej zrozumienia.”

This could be us ... ♥

“Wszyscy się przecież boimy najróżniejszych rzeczy, które nas nie zabiją. Przez całe życie staramy się ich unikać. A na końcu uświadamiamy sobie, że należało się bać tego, że zmarnujemy sobie życie właśnie na ich unikaniu.”





“Właśnie o to chodzi w dorastaniu, prawda? O to, by nie dać po sobie poznać, że się cierpi.”
†SUMMER†


1 komentarz: