niedziela, 6 lipca 2014

opisy 2014 cytaty blogspot opisy pod zdjęcia


“Ślady, które ludzie pozostawiają po sobie, zbyt często są bliznami.”






Popatrz, a może zrozumiesz jak wyglądają ludzie, których ranisz.







Trzymaj dzieciak jak ja z tymi, którzy cię wesprą. Nie z tymi co się śmieją jak ocierasz się o piekło






nie muszę żyć z muzyki - muzyka żyje we mnie i ona będzie trwać nawet gdy wyrwiesz mi serce.






“Leżał obok i patrzył na mnie tak jakbym była jakimś cudem. A później objął mnie w talii i pocałował, tak jakby czekał na to całe życie.”






Do szczęścia nie są nam potrzebne markowe ciuchy i dużo pieniędzy. Wystarczy robić to co się kocha.






“Wstałem i nie wiem, co mógłbym zrobić. Chyba tylko herbatę.”



 


"Mądra dziewczyna całuje, ale się nie zakochuje. słucha, ale nie wierzy i odchodzi zanim zostanie porzucona"






Ciekawe, czy kiedykolwiek na moje 'kocham cię', zaczęło mu bić szybciej serce.


 

Ściśnij mi rękę i powiedz, że jesteś, bo chyba mi źle i znów nie wiem dlaczego.







Doceń ludzi wokół siebie. Nigdy nie wiesz kogo z nich widzisz po raz ostatni.



 


jeśli kochasz dwie osoby na raz to wybierz tą drugą, bo gdybyś naprawdę kochał pierwszą, nie zakochałbyś się w drugiej






strasznie mi przykro, że nie możesz mi dorównać.



 


Możesz mnie przepraszać, ale to nic nie da. Bo wiem, że twoje przeprosiny są jak książę z bajki, niby piękne, ale nieprawdziwe.






zerkając w bok zrozumiałam, że patrzę na człowieka który już zupełnie nic dla mnie nie znaczy. 




“Do kłótni i awantur była przyzwyczajona. Metoda na przetrwanie była jedna. Działać po swojemu i nie zwracać uwagi na to, co dzieje się wokół.”







“To niesamowite ile możesz ukryć, tylko się uśmiechając..”


 


Nie każdy facet musi być idealny, ważne żeby kochał .







Wyrzuciłam cię z głowy, jak zeszłoroczny sweter, bez sentymentu .






 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz