sobota, 5 lipca 2014

opisy na gg tumblr 2014 gify zdjęcia opisy pod zdjęcia

Oczy mówią to, czego usta nie są w stanie…

 

No i w końcu od pewnego słońca wschodu. Uśmiechasz się i mówisz: Don't worry be happy i do przodu. ;]








Jestem jak otwarta księga, tylko napisana bardzo trudnym językiem.


 



żałuję - to odpowiedź na wszystkie pytania.






Pamiętaj, Że 60 Sekund Smutku Zabiera Ci Minutę Szczęścia.




Bo nieważne co w mym życiu się dzieje, wiem, że człowiek jest lepszy, gdy się śmieje.




Mimo trudności losu trzeba patrzeć na świat z uśmiechem;))




Boję się reakcji tego przystojniaka na wiadomość, że musi mnie pokochać.





i jedyne co mi po tobie zostało to twój numer telefonu.. `

 


'opcja 'zapominanie' oficjalnie włączona!










‘Dobra, będziesz coś chciał..’ – Jako szantaż wszech czasów.


Dzisiaj będę udawać, że Cię nie kocham. Tak dla odmiany.





Z papierosem w ręku przeszłam odważnie obok Niego.
Wiedziałam, że tak bardzo nienawidził, kiedy paliłam..





dlaczego dociera do nas najwięcej w momencie straty ?







Jest już duża, ale nadal ma swój świat, w którym każdy tańczy tak jak ona zagra.






w każdym pikselu jego zdjęcia jest coś wyjątkowego.










Życie jest za krótkie, by stać w miejscu i myśleć „co by było gdyby…”










Jesteśmy rozchwytywani, choć tak naprawdę nikt nas nie chce.





Prawdziwa miłość czeka, pamiętasz?






Nie życzę nikomu, tak cholernie mocno kochać.



Optymistka, która spadła z huśtawki marzeń...






W życiu istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz