niedziela, 13 kwietnia 2014

cytaty blog opisy na gg blogspot zdjęcia tumblr

Will you still love me when I'm no longer young & beautiful?








Są różni­ce, które łączą.
I są też po­dobieństwa, które dzielą.









Męskość to nie obwód bicepsa. To szacunek dla kobiet i umiejętność radzenia sobie z własnymi problemami oraz najbliższych.



Inspiration :P 




I uciec tam, gdzie rozum przestanie o Tobie myśleć,
serce przestanie Cię potrzebować a ciało przestanie Cię pragnąć.
Blada twarz w oknie. Rozciągnięta koszulka. Szerokie spodenki.
Rozmazany makijaż. Łzy w oczach i brak tej głupiej chęci do życia.







I znów zamykam zmęczone powieki,
które zbyt wiele ostatnio widziały.








Jesteś jedynym, przez którego płakałam najczęściej i zarazem jedynym,
do którego nie mam o to żalu.





Tyle emocji, w kilku słowach.














Uśmiecham się do tamtych dni, słów i uczuć.









Brakuje mi osób, z którymi kiedyś tak wiele mnie łączyło.





Wykańcza mnie fałszywość ludzi mi tak bliskich.






Rozkmiń to suko, że zero ma większą wartość. niż Ty.






Potrzebuję papierosa,
rozmowy i kogoś prawdziwego.



I choćby nie wiem co się działo, ja będę czekać, wiesz czemu ?
Bo nie rezygnuje się z ludzi, których się kocha.







‚Patrzysz na mnie rozumiejąc moje wady.






Nie boisz się być ze mną, jesteś przy mnie bez obawy.’








Bardzo namieszałaś w mojej głowie.






Najgorsza rzecz, jaką może zrobić kobieta, to być z kimś tylko dlatego, żeby nie być samą.







Twoje oczy trochę smutne chyba patrzą prosto w moje I nic nie mówisz znów ja milczę też ale oboje Mówimy chyba chce lecz wybacz wiesz trochę się boję







pozwól mi być dla Ciebie kimś więcej








nauczyłam się żyć sama, kochać samotność, choć nie mogłam patrzeć na to okno i pod prąd płynęłam parę razy, w sumie nie chciałam kurwa, nie miałam żadnych pomysłów i mama nie była dumna, mnie zabijały już od środka te problemy, nagle przyszedł bez słowa, uśmiechnięty jak kiedyś






Ja nadal czuję dumę, wiesz dlaczego? Doszedłem tutaj sam, nie dałeś mi niczego.







rozmawiamy rzadziej, częściej to milczenie, wreszcie krzyczysz coś o niczym, co naprawdę ma znaczenie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz