niedziela, 20 kwietnia 2014

opisy na gg 2014 nowe zdjecia tumblr blogspot

Miłość, księżniczko jest wtedy, gdy po po­całun­ku żaba zos­ta­je żabą. I żyją długo i szczęśliwie... bo liczy się wnętrze.

 



Walka do końca czyni nas zwycięzcami.










Z człowiekiem jest podobnie jak z psem. Skrzywdzony przez złych ludzi traci zaufanie, nawet do dobrych.

 
Nauczmy się doceniać przyjaciół, bo życie nie kręci się wyłącznie na miłości. Bo gdy ten 'Jedyny' odejdzie to z kim potem będziesz wylewać smutki przy butelce Finlandii o 5 nad ranem?








Spośród wielu w miłości, zaufanie jest tym, co stoi wśród najwyższych wartości.





A najgorzej jest, jak zdasz sobie sprawę, że nic z tego nie będzie, że gdyby między wami miało coś być, to byłoby już dawno. Kiedy zrozumiesz, że to co się dookoła dzieje wcale nie zmierza ku spełnieniu twoich marzeń.








Szepnęłaś komuś do ucha że go kochasz czując się tak bezpiecznie w jego ramionach ? Ja nie zdążyłam.



 




Obiecaj, obiecaj mi, że nawet jeśli nasz kontakt się urwie to zawsze będziesz mnie mile wspominał. A gdy pomyślisz o mnie, to na twojej twarzy zagości uśmiech.








To takie głupie uczucie, krztusić się łzami z bólu, gdy obok siebie masz swoje największe marzenie.



 



Jesteś ze mną tylko po to, żeby potem znowu gdzieś odejść, tak bez słowa. jak ty to lubisz.







Zdajesz sobie sprawę, jak nienawidziłam życia? jak każdego dnia, wylewałam tyle łez, za każdym razem gdy ktoś coś o Tobie wspomniał przywoływały mi się wspomnienia, tak, te cholerne wspomnienia właśnie wywoływały tyle łez. zdajesz sobie sprawę, że to już minęło? że znowu jesteś przy mnie, że z dnia na dzień stałam się jednym z najszczęśliwszych ludzi na świecie? nie mogę uwierzyć w swoje szczęście.


 



Chciałabym, żeby on kiedyś zdał sobie sprawę, że mógł mnie nieć a nie miał. Żeby żałował, że ja wyciągałam do niego rękę, a on jej nie dostrzegł. Chciałabym, żeby on kiedyś miał świadomość tego że stracił coś bardzo cennego.








Uśmiechałeś się i wtedy miałam już całkowitą pewność, że my to tak na poważnie i tak na zawsze.

 



Trudno czekać na coś co wiesz, że może nigdy nie nastąpić. ale jeszcze trudniej zrezygnować, gdy wiesz, że to wszystko czego pragniesz.









Nienawidzę słów "inni mają gorzej", bo każdy, choć raz w życiu przeżywał swój własny koniec świata.



 




Ludzie tęsknią za całkowitą odmianą, a jednocześnie pragną, by wszystko pozostało takie jak dawniej.









Kierując się głupstwem, zapominamy o wszelkich życiowych wartościach.

 

Zakochana kobieta często widzi i słyszy rzeczy,których nie ma.










Nawet jeśli świat jest chujowy, to my jesteśmy zajebiści i to się liczy.

 


Nie wiń za nic nikogo w swoim życiu dobrzy ludzie dają szczęście, źli doświadczenia, najgorsi ludzie dają ci dobre lekcje, a najlepsi - piękne wspomnienia.












Uwierz, by być szczęśliwym nie musisz mieć wszystkiego wystarczy ktoś kto stanie się wszystkim.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz