piątek, 11 kwietnia 2014

opisy na gg cytaty zdjęcia opisy o nim blogspot

‚Powiedz mi proszę, co myślisz chociaż raz.
Wykrzycz mi głośno, wszystko co byś chciał.’

 


potrafię kochać tak mocno, że wszystko inne to nic







miłość jest czymś wyjątkowym dlatego tak rzadko na nią trafiamy, na nią trzeba zasłużyć

 


Bardzo mocno dałeś mi odczuć,
że nic dla Ciebie nie znaczę..






Za dużo myśli o Tobie,
a za mało Ciebie przy mnie.



Wiedział, że bez niego nie wyobrażam sobie kolejnych dni..






słowa są zbyt puste, by nie wkładać w nie serca.





Nie widzę już Ciebie w Tobie.










Za długo było dobrze, żeby tak zostało.





To trochę banalne,
ale chcę trzymać Cię za rękę
i słuchać tego, co myślisz pod koniec dnia.





Pragnę rzeczy naturalnych, prostych, oczywistych.
Nigdy nie chciałam, ale zawsze pragnęłam.






Może to co najlepsze mamy już za sobą,
jednak to co się jeszcze ludziom nie śniło,
wciąż jest przed nami.







Pieprzyć bycie człowiekiem,
popełnianie błędów
i odczuwanie emocji.







Tęsknie za Twoim głosem, sercem, biciem, echem.
Jak zwykle milczysz, a świat ma zgadywać o co chodzi.







-i tak wiem, że za mną tęsknisz
-skąd to wiesz?
-masz bardzo oddanego kumpla




Nie byłeś wart nawet mgnienia oka,
a zabrałeś kilka miesięcy moich spojrzeń.







„Dopóki czuję, że jesteś,
lepiej smakuje powietrze.”






I nagle zrozumiałam jak trudno mi oddychać,
kiedy nie dzielimy się powietrzem.






Kłócimy się , wkurwiamy , denerwujemy , ranimy , niszczymy ,
doprowadzamy do agonii , godzimy , przytulamy , całujemy ,
kochamy , walczymy , wygrywamy , przegrywamy , znów ranimy
i znów niszczymy , doprowadzamy się do szału , trwamy ,
wierzymy , wspieramy , trzymamy , sprawiamy sobie ból ,
besztamy , wchodzimy na psychiki , boimy się , krzyczymy ,
płaczemy , śmiejemy , staramy się , tracimy , upadamy ,
wstajemy - ale jesteśmy razem , mimo wszystko..





Przeklinam wszystkie dni bez Ciebie.






Nie przejmuj się szepnął mi do ucha. Gdybym mógł śnić, śniłbym tylko o tobie. I nie wstydziłbym się tego.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz