piątek, 11 kwietnia 2014

opisy zdjecia cytaty opisy na gg blogspot

„Nie chcę wracać do tego, co było.. Zostańmy przyjaciółmi?”

 



Mogli zostać przyjaciółmi albo znajomymi, ale dla niej byłoby to za ciężkie, nie mogłaby rozmawiać z nim, kryjąc w sobie miłość do niego.






Często nie wiemy, że przechodzimy obok naszej prawdziwej miłości, a potem dowiadujemy się o tym, ale jest ju za późno.

 



Dziewczyna uparta, zawsze jest coś warta








i śmieszy mnie to, że wszystko co masz mi do powiedzenia, walisz w plecy, mała.





Miłość jest jak nar­ko­tyk. Na początku od­czu­wasz eufo­rię, pod­da­jesz się całko­wicie no­wemu uczu­ciu. A następne­go dnia chcesz więcej. I choć jeszcze nie wpadłeś w nałóg, to jed­nak poczułeś już jej smak i wie­rzysz, że będziesz mógł nad nią pa­nować. Myślisz o ukocha­nej oso­bie przez dwie mi­nuty, a za­pomi­nasz o niej na trzy godzi­ny. Ale z wol­na przyz­wycza­jasz się do niej i sta­jesz się całko­wicie za­leżny. Wte­dy myślisz o niej trzy godzi­ny, a za­pomi­nasz na dwie mi­nuty. Gdy nie ma jej w pob­liżu - czu­jesz to sa­mo co nar­ko­mani, kiedy nie mogą zdo­być nar­ko­tyku. Oni kradną i po­niżają się, by za wszelką cenę dos­tać to, cze­go tak bar­dzo im brak. A Ty jes­teś gotów na wszys­tko, by zdo­być miłość.





Jednak mimo wszystko potrzebuję kogoś. Bo samotność mnie ogarnia, wplątuje w psychikę, przenika mózg. Ale mniejsza o to.

 


Siedząc na huśtawce znów czułam się jak małe, pięcioletnie dziecko. Bez problemów, bez smutków, bez jakiegokolwiek powodu do załamania.Po prostu jak szczęśliwy mały dzieciak, nieznający jeszcze życia.








gdy spojrzałeś w moje oczy w jednej sekundzie moje życie zmieniło się na lepsze , stałam się królową świata .

 

Na powrót znalazłam się w bajce - książę wrócił, zły czar prysł.





I znów zmierzch. Kolejny dzień dobiega końca, choćby nie wiem jaki był piękny jego miejsce zajmuje noc.


 


Miłość jest ślepa. Im mocniej się kogoś kocha, tym bardziej irracjonalnie się postępuje.






Zauważyłam, że to nie ból osłabł, tylko raczej ja sama stałam się silniejsza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz