sobota, 12 kwietnia 2014

cytaty z książek opisy na gg blogspot blog

"Rozpieszczanie kobiet nigdy nie wychodzi z mody."

 


„Któregoś dnia spotkasz kogoś wyjątkowego, kogoś, kto rzuci cię na kolana jednym uśmiechem. Kogoś, kto zniewoli twoją duszę jednym spojrzeniem pięknych oczu. Nagle kula ziemska przechyli się na swojej osi i wskaże właśnie na nią. I będziesz wiedział, że spotkałeś swoje przeznaczenie.”




"Zawsze ktoś na kogoś czeka z pustymi rękami i ze ściśniętym sercem, jak na pustym dworcowym peronie."



"Nasz jedyny pocałunek był przypadkowy – piękna tęcza na plamie benzyny." 









"Najlepsza miłość to ta, która budzi duszę, pcha nas ku lepszemu, rozpala w sercach ogień, a w duszy sieje spokój. To właśnie mi podarowałaś, to miałem nadzieje ofiarować Tobie..." 







"Nie zgubcie się. Nie zgub jej. Bądź dużym chłopcem".








"Młode dziewczęta popełniają wiele głupich rzeczy. Ich marzenia są jak ozdoby do włosów. Nie można nosić wszystkich na raz. Staruszka nawet z jedną wygląda osobliwie."

 

"Zrób ten krok i raz odrzuć precz wszystko, a przekonasz się, że świat ma dla ciebie w zanadrzu jeszcze tysiące cudów." 










" - Mamo, zostałem narkomanem.
- Synku, jak to? Co Ty opowiadasz?
- Mamo... Uzależniłem się od miłości, która bezpowrotnie zniknęła... "




"Już klękałem, pragnąc Cię o to zapytać.
Ledwie zdążyłem powiedzieć 
"Wyjdziesz.." ,
a Ty wyszłaś, 
trzaskając drzwiami."







"Bowiem lepiej być władcą w piekle, niż sługą w niebiosach." 






"Płacz, 
kiedy z nieba kapie deszcz.
Tylko wtedy trudno poznać,
czy to krople Twoich łez. "






"Jeżeli ktoś jest dla ciebie niemiły, ty bądź miła i uśmiechnij się do niego. Zobaczysz, nie będzie wiedział, jak się ma zachować."








"Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny."






"Lepiej kochać, a potem płakać. Następna bzdura. Wierzcie mi, wcale nie lepiej. Nie pokazujcie mi raju, żeby potem go spalić".




"Każdy z nas miewał poranne mdłości,
Nie mamy po co się łudzić
Nieważne z kim się kładziesz w pościel
Ważne jest z kim się budzisz [...]"









"Jesteś o tyle spojrzeń ode mnie. 
Jest mi o tyle Twych spojrzeń samotniej".




„I wyszedłeś, jasny synku, z czarną bronią w noc, i poczułeś, jak się czai w dźwięku minut - zło. Zanim padłeś, jeszcze ziemię przeżegnałeś ręką. Czy to była kula, synku, czy to serce pękło?"








"Była taka ładna i taka nielogiczna, zwieszona tak z sufitu. długie włosy spływające w dół, piersi jak dwie krople wody kapiące spod białej trykotowej bluzki. Taka ładna. Wspiąłem się na stertę książek i pocałowałem ją. Poczułem jej język na moim, odepchnięte spod nóg książki, siebie samego szybującego w powietrzu, zawieszonego tylko na jej wargach".



 






"Nie ma smutniejszego miejsca na świecie niż puste łóżko."












„-Pokaż oczy! - powiedział, dotykając jej podbródka. - Najwyższy czas, żeby ktoś cię wreszcie zaczął kochać. 




Śniłam o Tobie. Śniłam, że błądzisz gdzieś w mroku, podobnie jak ja. Odnaleźliśmy się. 






"Żyj tak, aby twoim zna­jomym zro­biło się nud­no, kiedy umrzesz."



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz