środa, 9 kwietnia 2014

krótka notka opisy zdjęcia gif cytaty





słowo 'kocham' można porównać, do latania samolotem podczas jego startu. Twoje serce przepełnia uczucie, którego nie jesteś w stanie opisać słowami. czujesz, że unosisz się nad ziemią. a Twoje ciało, jest jak w stanie nieważkości, po którym sporadycznie przechodzą dreszcze.




ej mała nie płacz, rób wszystko- pij, pal, klnij ile wlezie, wal pięścią w ścianę , gryź wargi z bólu ale nie pozwól zaszklić się oczom, pokaż że potrafisz być silna. ;)








Jak Ci się układa? Mam nadzieję, że jest git i że w przeciwieństwie do mnie ku*wa jakoś w nocy śpisz..




Z każdą kroplą przychodziła nowa myśl, co oznacza żyć, i jak zacząć od nowa , bez niego...







Już prawie północ, jak co dzień czuję, że moje życie nie ma sensu. Lekko przypatrując się spływającej krwi, czuję strach. Strach przed śmiercią, przed życiem. Czego chce? Sama nie wiem. Boje się. Boje się żyć, boje się umrzeć. Jest jakieś pomiędzy. Nie chcę istnieć, tak po prostu. Ale boję zrobić się tego jednego kroku, do końca. Tutaj jestem nikim, ilekroć mi to powtarzano. Jestem sama, bo nikt nie chce pomóc. Wszyscy są, tylko jak czegoś potrzebują






Jak przyjaźń to naprawdę, miłość to na zawsze.












zabierz mnie stąd, daleko stąd, gdzie czas nie ma znaczenia.

 


razem uciekniemy do najdalszych granic gdy je przekroczymy nie oddam Ciebie za nic






Oczarował mnie uśmiechem i choć mam do niego żal…za tym uśmiechem tęsknię każdego dnia.

 

Czerwony lakier , czerwona szminka , czerwone szpilki i czerwone oczy od płaczu . - zadowolony ?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz