środa, 9 kwietnia 2014

opisy na gg opisowo facebook cytaty o nim





Nie będziesz rozwiązaniem mojego problemu, ale na pewno zmaganie się z nim przy tobie będzie o wiele łatwiejsze.


 




czekałabym, gdybym miała pewność, że mam na co.








Przyjacielowi można powiedzieć wszystko, nawet najgorszą prawdę, bo w przyjaźni nie ma miejsca na wzajemny lęk. Lżej iść przez życie kiedy można pośmiać się i popłakać razem. Osobno choć blisko. Przyjacielowi można życzyć szczęścia całkowitego, bez podtekstów i zobowiązań, tak po prostu czysto i prosto z serca. Przyjacielowi dziękuje się tak po prostu, że jest.





To słodkie, kiedy ktoś wie o Tobie nawet najdrobniejsze szczegóły. Nie dlatego, że bezustannie mu przypominasz, ale dlatego, że po prostu zwraca na to uwagę.











I’m dreaming in colors, no boundaries are there.



http://i2.pinger.pl/pgr459/f598547d000d496850fd8274







czasem nie wolno odpuścić i stanąć z boku,








Wypijmy za przyjaciół, którzy odchodzą, kiedy skończą się ich problemy..
To boli tak, że chyba znów się najebie,
bo nie wiem co kochałam bardziej, świat czy Ciebie.




Są tacy, którzy idą z Tobą. Są tacy ludzie, którzy nigdy nie zawiodą.









"A potem, a potem byłem już tylko kłopotem, śladem nieudanej miłości, wyrzutem sumienia."







W głowie szumi, a na włosach zapach papierosów. I znów próbuję zapomnieć.







Stój, przecież nie będę wiecznie biec za Tobą, krzyk rozrywa mnie wpół. Bądź, przecież nie mogę tu tak żyć osobno, całą zabija mnie ból.


 



Dobrze wiem jak to boli, niosę ciężar doświadczeń. Spójrz w serce, choć wiem że nie zechcesz tam patrzeć..







Nie mówiliśmy dużo, ale dużo się między  nami działo..



 



Zajęta jestem czekaniem, sekundy odliczam od słów do słów. Niecierpliwie mierze odstępy między uśmiechami








Jest taka piosenka, którą zawsze omijasz, ale nigdy nie usuniesz ze swojej playlisty.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz