czwartek, 17 kwietnia 2014

opisy na gg blogspot zdjęcia gify tumblr

- Też uważasz, że słowo 'nara' to takie grzeczne 'weź się odpierdol'?
- tak.
- no to nara.

 


nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym być teraz obok Ciebie, czuć Twój uśmiech na swych wargach, dłoń w dłoni, powolny oddech na mej szyi, za każdym razem przyprawiający o dreszcze i czuć jak trzymasz mnie przy sobie, tak cholernie mocno, jakbym była wszystkim czego pragniesz.










Nie mów, że nie warto walczyć, kiedy nawet nie spróbowałeś. Lepiej mieć satysfakcję z podjęcia małego kroku, niż żałować całe życie, że nic się nie zrobiło.

 


weszłam do klasy na spóźnioną lekcję. – dzień dobry, przepraszam za spóźnienie. – rzuciłam do nauczycielki wkładając słuchawkę do ucha. rozglądnęłam się po klasie i zauważyłam , że jest wolna tylko jedna ławka w której siedział on – sam. przewróciłam oczami i ruszyłam na sam tył klasy. usiadłam obok niego, wyjęłam książki i wyciągając telefon przełączyłam na inną piosenkę. po chwili wyciągnął mi słuchawki z uszu – pogadaj ze mną. – syknął cicho. – nie mam o czym. – wyszeptałam. – mamy, kocham Cię, brakuje mi Ciebie i kompletnie sobie z tym nie radzę. – powiedział patrząc mi w oczy. – to idź do pedagoga szkolnego. – zaśmiałam się głośno. – zmieniłaś się , zmienił Cię ten nowy koleś. – zasugerował. – nie skarbie, to Twoje odejście mnie zmieniło. to przez Ciebie jestem na dnie i nie radzę sobie z niczym, zraniłeś mnie i czego teraz ode mnie oczekujesz? – krzyczałam. – wierzę w to , że Cię odzyskam. – rzucił i wstając z ławki wyszedł z klasy.









Każdy człowiek ma swój mały sekret, o którym nikt się nie dowie, swoje małe marzenie, którego nie zdradzi nikomu, swoją ukochaną i jedyną osobę, którą nigdy nie przestanie kochać



 


Kiedy do Ciebie piszę, to znaczy że tęsknie.
A kiedy nie,
to znaczy, że chcę byś tęsknił za mną.











Tak, martwię się o Ciebie, a wiesz dlaczego? Bo są tacy ludzie w życiu, na których szczęściu zależy Ci bardziej, niż na swoim.

 

Podnoszę te kąciki ust tylko po to żebyście nie mieli satysfakcji, że wszystko rozpierdala mnie od środka.










Emocjonalnie: jestem w rozsypce.
Psychicznie: jestem wyczerpana.
Duchowo: czuję się martwa.
Fizycznie: uśmiecham się.

 



"Nie bój się płaczu, czasami w każdym coś pęka"












pstryk, kolejna fajka. tak ksiezniczko, kobiecość bije od ciebie na kilometr. ale to swoją drogą, rzecz w tym, że zamiast marnować czas, ruszyłabyś się i ogarnęła życie. wszystko się pieroli, a ty najzwyczajniej masz to w dupie. juz kompletnie przestało ci zależeć. rozumiem, że jest ci cięzko, bo nie masz jego u swojego boku, ale wiedziałaś, że to kiedyś nastąpi.













Alkoholem toruje sobie drogę przez zatłoczone ulice , papierosem wyznacza własną wolność - słowem akcentuje niemrawą asertywność i nadmierną dumę .









Chodź. Na herbatę. Na kawę. Na papierosa. Na film. Na łóżko. Na ciastko. Na kanapkę. Na kakao. Na czekoladę. Na pocałunek. Na przytulanie. Na mnie. Na ciało. Na muzykę. Na deszcz. Na spacer. Na śnieg. Na rower. Na zdjęcia. Na chwilę. Na minutę. Na godzinę. Na zawsze. Na byle co tylko chodź ze mną. :)





czasami zastanawiam się jakie będę mieć w przyszłości nazwisko.








'Chciałbym, żebyśmy byli motylami...i żyli tylko trzy letnie dni. Trzy dni życia z tobą dałoby mi więcej radości niż pięćdziesiąt lat bez ciebie.'

 



Zjadłabym żelki. Napiłaby się gorącej czekolady. Zasmakowałabym znowu ciepła Twoich ust.




uwielbiam ich za te wszystkie próby rozpalenia ogniska po deszczu, za śmianie się na całe miasto i zwalanie kto ma najgłupszy śmiech, za te wszystkie przypały i za to, że zawsze są ze mną, w tych złych i jak i dobrych momentach.




 



Damska torebka nie jest po to, żeby cokolwiek w niej znaleźć, tylko po to, żeby w niej wszystko było.














Mimo tego, że wielokrotnie przez Ciebie płakałam to nadal mam przeogromną ochotę przytulić się do Ciebie, jesteś moją słabością.






tak wiele ocen wystawionych zbyt pochopnie. wiele decyzji podjętych zbyt gwałtownie .





ona nie zna się na psychologii, ale potrafi czytać z ust. ona kocha porządek, ale w jej pokoju ciężko cokolwiek znaleźć. ona zawsze mówi prawdę, która brzmi gorzej od kłamstwa. ona potrafi kochać. ona zawsze patrzy w oczy, ale nikt jej nie rozumie. ona kocha kwiaty, ale nie umie się nimi zajmować. ona ufa ludziom, ale często tego żałuje. ona kocha się śmiać, lecz bardzo często płacze. ona ucieka od przeszłości, ale często pragnie cofnąć czas. ona nie wierzy w cuda, ale gdy spada gwiazda - myśli życzenie. ona tyle razy trzaskała drzwiami, ale zawsze wracała. codziennie widzę ją w lustrze.





kocham cię na zewnątrz , w środku i po bokach .
Uwielbiam chodzić z Tobą wieczorami, przytulać się do Ciebie w każdej sytuacji i mieć tą cholerną pewność, że naprawdę Ci zależy.





Objął mnie i przyciągnął do siebie. położyłam głowę na Jego klatce piersiowej, wsłuchując się w bicie Jego serca. szeptem, wprost do ucha, złożył mi deklarację tego, jak bardzo tęsknił. zamknęłam oczy. ze szczęścia.



 



Gdy spojrzenia się spotkały, mocniej zabiło serce.




Nie znajduj nikogo innego tylko po to, by zapomnieć o tym, kogo kochasz.

 

Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie, ale wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku.







i za każdym razem kiedy patrzę na Ciebie nie mogę wyjaśnić co czuję w środku.oddać życie za Twoje spojrzenie.



nie powiem, że nie mogę bez Ciebie żyć. Bo mogę. Ale nie chcę.

 \





chodź, zabiorę Cię na spacer, nic że piąta rano jest. Świt to chyba najpiękniejsza pora dnia.


 



Wracam od niej, deszcz pada
Który raz już próbujemy to naprawiać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz