piątek, 11 kwietnia 2014

opisy o przyjaźni przyjaciel blogspot cytaty

Notka dla mojego najlepszego przyjaciela :3  Dziękuję, że jesteś, Eryk, debilu  :* :D



Przyjaciel ten, który przypierdoli ci w twarz i przypomni kim jesteś, kiedy robisz coś głupiego.





Przyjaciele to anioły, które zawsze wiedzą kiedy przyjść.








I wpadli sobie w ręce po dwóch dniach rozłąki jakby nie widzieli się dwa lata.





Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić, nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć, idź po prostu obok mnie i bądź moim przyjacielem...





Przyjaciel, to osoba, która kocha Cię bezgranicznie. Zna Cię na wylot, przy nim możesz być tylko i wyłącznie sobą.



Przyjaciel nie będzie Cię pocieszał. Przyjdzie do ciebie, będzie trzymał Cię za rękę, a gdy zaśniesz zmęczony płaczem, bądź smutkiem, wstanie, zaparzy herbatę i poczeka aż się obudzisz, żeby powitać Cię miłym gestem i rozproszyć czarne chmury.






Gdy spotkałam się z moimi przyjaciółmi wszystkie problemy , sprawy , wspomnienia rozeszły się gdzieś jakby ich w ogóle nie było . To właśnie Oni pomagają mi w tych trudnych chwilach , mogę być z nimi zawsze szczera aż do bólu i dlatego czasami dostaje od nich w łeb , z nimi mogę iść przez całe miasto śmiejąc się ,ludzie wtedy patrzą na nas jak na idiotów a my się w ogóle tym nie przejmujemy. Dlatego nie należy stawiać na miłość tylko na przyjaźń.


 


Uwierz mi są tacy, którzy idą z Tobą, są tacy Ludzie, którzy nigdy nie zawiodą




Najlepszym przyjacielem jest ten,  Kto nie pytając i powód Twego smutku,  Potrafi sprawić, że znów wraca radość.



Przyjaciel, to ktoś, kto pozwala mi być taką, jaka jestem i nie myśli, że jestem niespełna rozumu. Ktoś, kto z wyrazu mojej twarzy odczytuje, że potrzebuję porozmawiać o tym, co się dzieje lub nie w moim życiu. Udziela mi wsparcia bez osądzenia.




Prawdziwej przyjaźni żadna siła nie zniszczy żaden czas nie osłabi...


1 komentarz: