poniedziałek, 7 kwietnia 2014

opisy gg facebook blogspot

pamiętam jak kiedyś byliśmy pewni, że zawsze będziemy istnieć.
 

Dlatego potrzebuję Twej siły, tak jak, wieżowiec potrzebuje windy, tak jak, prawo powinno karać winnych, żyjmy, w zgodzie nie robiąc sobie krzywdy.







i chyba chciałabym mieć Cię na własność. być z Tobą zawsze i wszędzie, bez względu na konsekwencje.

 


bo jeszcze będzie wiele spraw, które zrozumiesz później
pierdolić smutek , proszę dziś o uśmiech







w ciszy koło czwartej nad ranem słyszałem, jak powoli rosną korzenie samotności.








Przy Tobie na nowo odnalazłam sens życia. Połączyła nas pasja i podobne przeżycia.








Wczorajsze marzenia to dzisiejsze plany i ziomuś damy radę? Wiesz, że damy.






Wszystko to by bylo na tyle, miłosna historia trwała tylko chwilę.






Mamy tu prawo do szczęścia – nie mamy szczęścia do prawa.










Mam odwagę marzyć i cholerny upór by pragnienia prawdą się stały.







Ostatni rok dał mi wiarę wiesz, daję Ci słowo. Uwierzyłem w to że żeby być kimś, trzeba być sobą.







Było w moim życiu paru ludzi, których nie zapomne, dziś odwiedzam ich spacerując alejami po cmentarzu wspomnień.









Było minęło i nie wróci już więcej, bo do pewnych spraw mam bezkompromisowe podejście.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz