wtorek, 8 kwietnia 2014

opisy pod zdjęcia opisy na gg o chłopaku blogspot cytaty

wyspy sentymentów i godziny trudnych rozmów.

 

blizny na dłoniach mówią o nas więcej niż słowa, przyjrzyj się, zobacz, może dowiesz się więcej dziś o nas.







czasem wydaje mi się, że nasza przyjaźń od dłuższego czasu polega na kłótniach, jednak kochamy się i kurwa wytrzymujemy, rozumiesz, wytrzymujemy i nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie.


 



zaciągała się papierosem , a każdy wydech oddawał milion emocji i złości tamtych miesięcy.









Make me smile
Keep it real, show me something I can feel.


 


gówno prawda, nic z tym nie zrobisz i choć chciałbyś jesteś zbyt dobry, ona teraz na zawsze odchodzi, a ty nie umiesz strzelać i nie masz broni.








Błędy są dowodem na to, że się starasz.

 


I jest taka noc podczas której zbiera się na płacz,
 a do domu wraca się okrężną drogą.








Czy się boję ? Tak, przeraża mnie las nocą, przeraża mnie wiatr, jesień, spadające liście, zimne powietrze i pustka. Twój brak mnie przeraża, trzęsące się ręce, łzy na policzkach, i drżące wargi. Przeraża mnie to, że bez Ciebie zwyczajnie umieram.






Zazwyczaj największy ból sprawiają Ci, których kochamy, za mocno.









...bo za każdym razem, gdy widzę zakochanego faceta, myślę o Tobie. I nieważne czy widzę go w filmie, na zdjęciu, czy na żywo. wtedy przed moimi oczami pojawiasz się Ty. Uwielbiam jak tak na mnie patrzysz.

 


Wystarczyło, że napisałeś mi zwykłego smsa, który nie zajął ci więcej niż 5 sekund, a ja od razu czułam się największą szczęściarą na świecie, wiesz?







Mam ochotę przedawkować wszystko. Począwszy od papierosów, skończywszy na Tobie.

 






Dzięki Niemu życie jest mocniejsze, pełniejsze, jest w nim więcej piękna, i nieważne, czy jesteście blisko, czy daleko. Jeśli jesteście blisko, to wspaniale. A jeśli dzieli was odległość, to i tak często o nim myślisz: zastanawiasz się, co porabia, czytasz listy, piszesz - dzielisz się życiem i doświadczeniami, służysz, szanujesz, adorujesz i kochasz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz