niedziela, 6 kwietnia 2014

cytaty opisy na gg blogspot blog


Siedziała i przeklinała ten dzień, w którym wszystko się skończyło. 





Do czyjegoś serca nie wchodzi się z ciekawości - tego czynu, nawet Bóg nie wybacza.









W życiu istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca. :)

 

Docenisz kiedy stracisz. Stracisz jeśli nie docenisz.







Nazywam go szczęściem, chociaż to on przynosi mi najwięcej bólu.


Kiedy jest bardzo, bardzo smutno,
pomyśl co Cię martwiło 3 lata temu o tej samej porze.
Nie pamiętasz? No właśnie








Obojętność mógłbyś sprzedawać jak diler prochy.
 

Życzę Ci wyrzutów sumienia z powodu braku mojej osoby.









Bo najgorsza jest świadomość, że minęło coś pięknego, co już więcej nie będzie miało szansy się powtórzyć.




Biorę coraz głębszy oddech i coraz bardziej boli.











Wiem jestem zepsuta do szpiku kości, ale przecież właśnie to we mnie uwielbiasz.



zanim się pochlastasz, naucz się ostrzyć nóż....








Nie należy być ciągle na fali, trzeba być falą, nie należy się przejmować że odpływa, fale wracają 


Tęskniłam nawet gdy byłeś blisko. Tęskniłam już sobie trochę na zapas, żeby później tęsknić mniej gdy odejdziesz.








Myślisz czasem o mnie? Gdy kładziesz się do łóżka albo pijesz herbatę. Myślisz?

Powinnam w końcu oduczyć się nawyku tęsknienia za ludźmi, dla których nic nie znaczę.








Może moglibyśmy być dla siebie wsparciem i mogłoby być dobrze i mogłoby być fajnie, ale znów jesteśmy gdzieś indziej, na starcie, i chyba znów przez to rozmijamy się całkiem.










Nie trudno znaleźć ludzi, którzy chcieliby nas zmieniać. Sztuką jest spotkać tę jedną osobę,dla której będziemy chcieli zrobić to sami.


Wiedz, że nadal jesteś pierwszą i ostatnią myślą mojego dnia.









Najbardziej zapamiętasz tych ludzi, którzy kochali Cię, gdy nie byłaś tego godna.



Pamiętaj, że każdy napotkany człowiek czegoś się boi,
 coś kocha i coś stracił.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz