niedziela, 6 kwietnia 2014

opisy na gg blogspot

Innym doradzasz jak fachowy psycholog,
a swoich problemów sam nie umiesz ogarnąć.






'Dla wszystkich z północy, południa, wschodu zachodu. Dla wszystkich ,którzy znają mnie: Pokój! '









W powietrzu zapach jego perfum, niczym najpiękniejszy zapach świata.




Doszłam już do momentu, kiedy naprawdę 
nie mogłam sobie wyobrazić, że jestem w stanie istnieć bez niego.









Trudno mówić o szczęściu, gdy jesteśmy niezadowoleni z dzisiaj,zatroskani o jutro i rozżaleni decyzjami podjętymi wczoraj.








nie wracaj do starej miłości. Dlaczego? A jaki jest sens czytania tej samej książki jeszcze raz, znając zakończenie?






Czasami, mimo,że coś nas niszczy , nie potrafimy od tego odejść. Czasami, po prostu boimy się zmian. Czasami samych siebie. A czasami kochamy zbyt mocno,by uwierzyć że miłość potrafi zabić.



Ostatnie spojrzenia pamięta się najdłużej..










I pozostaje Ci tylko poczucie, że życie przelatuje Ci między palcami


Kiedy boli najbardziej ? Chyba dopiero wtedy, kiedy uświadamiasz sobie, że walka tak naprawdę już nic nie zmieni.









Byłeś powodem dla którego oddychałam,teraz dusisz mnie.








Kocham Cię , siłą o której istnieniu nawet nie wiedziałam.








Idealne spojrzenie nie miało błękitnych jak niebo tęczówek. Nie było piękne i uwodzicielskie. Było po prostu Jego.








Zawsze będę na Ciebie czekać. Jeszcze kiedyś możesz wrócić do mnie, wpaść na chwilę. Tylko nie wtedy, gdy będziesz miał problemy. Zrozum, że w takich chwilach moje drzwi już zawsze będę dla Ciebie zamknięte,tak jak Twoje kiedyś dla mnie.




Kiedyś może zrozumiesz jak trudno jest wstać i walczyć od nowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz