poniedziałek, 14 kwietnia 2014

opisy blog cytaty zdjęcia tumblr opisy na gg blogspot


Następny kielich, sobota wieczór mamy przed sobą całą wieczność.




But I do know one thing though, bitches, they come they go Saturday through Sunday, Monday, Monday through Sunday yo'









Where do bad folks go when they die?




Tyle pytań chcę ci zadać, które mi w głowie siedzą,ale zbyt boję się, że zadasz mi ból odpowiedzią.











przyjdź , uśmiechnij się , przytul , pocałuj , zostań.. ♥



 


Przyzwyczaiłam się, że ludzie na których zależy mi najbardziej, odchodzą. Zostawiają mnie dla własnego szczęścia, mają gdzieś moje życie i moje problemy, nie obchodzi ich to, że dla nich byłam gotowa wskoczyć w ogień, poświęcić wszystko co mam. I to jest trochę przykre... czekaj, nawet bardzo przykre.






Może myślisz, że to dla mnie łatwe.. A tracę oddech, gdy widujemy się przypadkiem.




Najsmutniejszy rodzaj smutku to kiedy płaczesz pod prysznicem albo w łóżku w nocy, ponieważ nikomu nie pokazujesz, co naprawdę czujesz.









Fałszywych ludzi zabijaj szczerością.





Długo się nie widzieliśmy. A ja się zmieniłam. Stałam się dziewczyną od której chłopaki nie mogą oderwać oczu i właśnie wczoraj przechodziłam obok Ciebie. Zacząłeś gwizdać i mówić 'ulala'. Uśmiechnęłam się pod nosem. Nie poznałeś mnie. Z gracją się odwróciłam i uśmiechnęłam się tym uśmiechem, którym obdarzałam tylko Ciebie. Zaniemówiłeś. Twarz Ci dziwnie pobladła. A więc jednak przypomniałeś sobie kim jestem. Odwróciłam się na pięcie i poszłam przed siebie. Słyszałam słowa Twoich kumpli " Znasz ją ?! " Milczałeś...










Czytając sms'a od niego sprzed kilku miesięcy,popijając wódkę, paląc papierosa i słuchając tej głupiej piosenki, którą on jej puszczał, zastanawiała się, co to właściwie jest miłość.




Bycie singlem teoretycznie jest fajniejsze, ale z czasem zaczyna Ci brakować bliskości, czułości, miłych rozmów, spacerów i przede wszystkim tej pieprzonej świadomości, że jest się dla kogoś cholernie ważną osobą.






Każda kobieta ma chociaż jedną osobę, o której myśli absolutnie każdego dnia






i szczerze żałuję, że tak wyszło między nami. kiedy myślę o tym, zawsze oczy zachodzą mi łzami.





Szkoda, że to co było między nami zostało tylko w nieskasowanych smsach i wracających wspomnieniach..


 



Podobno ludziom śnią się osoby, które najwięcej o nich myślą - no to mój drogi, musisz wiedzieć, że masz porządną obsesje na moim punkcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz